Wednesday, November 23, 2011

Perasmian GReeNY BLOG


Salam untuk semua sebagai pembuka bicara.Alhamdulillah, dengan rasminya pada 23/11/2011 pada 8.43 PM blog GReeNY ini akan menjadi bahan manfaat yang amat baik bagi semua pembaca blog ini. Saya berasa amat bersyukur ke hadrat Allah,kerana dengan izin-Nya saya dapat membikin blog saya yang tersendiri. Anyway, kalau anda perasan blog saya ini bertemakan warna 'HIJAU'. Mahu tahu kenapa?. Ini kerana, saya amat meminati warna 'HIJAU' dan warna ini merupakan warna sunnah. InsyaAllah, dengan membawa tema 'HIJAU' & islamik saya akan memberi sebanyak mungkin info2 yang berguna untuk kita semua. BERES?! .Kalau ada salah dan silap boleh kita saling menegur. Itu sahaja daripada saya,dengan lafaz bismillah insyaAllah saya akan memberi info2 yang bermanfaat untuk anda semua d'dalam blog GReeNY ini . PEACE !! .Segala yang baik itu datangnya daripada Allah S.W.T dan yang lemah serta hina itu datangnya daripada saya sendiri . Assalamualaikum.. FOLLOW!!

No comments:

Post a Comment